Joika
An American ballerina must overcome herself every day to prove her talent and gain recognition at the prestigious Bolshoi Ballet.
Based on the story of real-life ballet dancer Joy Womack, Joika enters the fabulous world of ballet to tell the story of commitment and perseverance of one of the few Americans to be accepted and graduate from the prestigious Bolshoi.