No Hiding the Truth
August 31, 2011 - Buena Vista, Michigan - 32-year-old Jenny Webb does not return home. Her loved ones worry as the mother-to-be is just weeks away from her due date. Later that night, Jenny turns up dead, leaving everyone to fear the unthinkable.