Khaled's Key Edition
When DJ Khaled asks to meet Will on a corner in New York City, Will knows it's gotta be big. Khaled is waiting for him with a bunch of fans. He wants Will to take a brand-new Jeep Wrangler and make it the most unique ride ever.