Justice Under Attack
Surveillance video captures the drive-by shooting of father Nicoh Mayhew. Nicoh's nephew is a prime suspect but has an airtight alibi - he's in jail. Crime scene video and jail calls uncover a murder plot that threatens the entire justice system.