Comic Con NYC
Jordan heads to Washington, DC, for his last trip before the biggest event of the year -- New York Comic Con! He brings his most valued toys, such as a 12-inch Bobba Fett action figure, Godzilla and a collection of A-Team vehicles.
Jordan Hembrough, a renowned toy dealer and ultimate toy hunter, takes picking to a new level as he searches out and haggles on rare collections. Will Jordan be able to track down the ultimate find that he needs?