Fermenting Donuts
Wayde and Brett transform a beer fermenter into an aquarium for a new brewery in San Diego, and it still serves ice cold beer! A Dunkin' Donuts in Florida wants a donut-shaped tank, complete with a cup of coffee for dunking!