The Man With the Spicy Tumor
The enormous mass on the back of Arlin's neck and head constantly oozes fluids, but surgery may prove to be too challenging. A tumor on Renae's shoulder and back has caused her to retreat from the public's eye, impacting her job as a care pastor.