Forever and Always
Lois and Clark dig deeper on Bruno Mannheim while Jonathan and Jordan panic at home over Lois' dire diagnosis. Meanwhile, Matteo comes to Smallville to meet John Henry for the first time, and Sarah and Chrissy start to break the ice.