A Hairy, Toothy Teratoma
A pregnant Kayla is rushed to the ER for abdominal pain, but what Dr. Crawford finds is shocking. An entire bike brake is embedded in Jasmine's thigh after an accident. Mary has a fingernail stuck in her ear. Destiny's mouth smells like decaying flesh.