Tornado Intercept Tank
Meteorologist Josh Wurman and filmmaker Sean Casey race to get a bigger, badder Tornado Intercept Vehicle, or TIV-2, on the road. Meanwhile, meteorologist Reed Timmer beats the pros to get incredible tornado intercepts.