Fatal Belle
Spoiled southern belle Pat Allanson yearns to be the next Scarlett O'Hara. She thinks she found the perfect Rhett Butler in Tom Allanson, but when her privileges suddenly come to a halt, she will stop at nothing to get the life she thinks she deserves.