Now They Lay Me Down To Sleep - Part 1
After a tragic house fire in Texas, suspicion lands on John Hummel when his family's brutally murdered bodies are discovered in the ashes, and he doesn't blink an eye. Now an inmate on death row, Hummel grants a final interview weeks before his execution.