Sex Lies and Hi-Fis
Debra is living a real fairy tale with the Car Stereo King of Chicago, Werner Hartmann. No price is too high to keep his queen happy, but when her expensive taste includes a hot new boy toy, it will cost more than Werner could have ever imagined.