The Scooby of a Thousand Faces!
When a marble statue comes to life at a museum in Greece, our gang is caught between a braying minotaur and a sword-wielding Wonder Woman! Teaming up with Themyscira, the Mystery Inc. gang experiences a little rift of boys versus girls.