1972 Lotus Europa: Part 1
This 1972 Lotus Europa was nominated by Jay Leno for John, who delivers soda every weekend to Jay Leno's Big Dog Garage. Unfortunately, his children's tuition and college expenses prevent John from repairing the Europa.