Feel the Burn
Dropped into Guyana's scorching savanna, two Naked and Afraid superfans battle the oppressive heat and relentless insect attacks. Scorching temperatures lead to severe dehydration and force a desperate fan to risk illness by drinking unsanitary fluids.