Secrets of Russia's Nuclear Sub
Jeremy Wade explores an accident involving a Russian nuclear submarine on a top-secret mission, and shocking details emerge surrounding the vessel's design. Also, scientists investigate ancient human remains emerging from a lake in Finland.