Sue's Custom '56 Ford, Part 2
Thomas and Tom pick up a rusted, but original, 1967 Chevelle to flip for money toward Sue Yu-Lan Martin's 1956 Ford truck. However, she gets angry with how long the build is taking and brings Richard into the fold.