Migration of the Monsters
Wings for an Airbus A-320 are shipped from Hawarden, Wales to Mobile, Alabama. Three 75-ton dump trucks are transported to Southampton, England. And a 280-ton load of lumber is moved from Kingwood, West Virginia, to Vietnam.