Stieg Larsson's Investigation
In 1986, Swedish Prime Minister Olof Palme is shot on a busy street in Stockholm. Decades later, the discovery of boxes hidden inside a storage facility leads one man to believe the answers to the murder lie buried in the forgotten files.