Boingo/Findley's Bad Day/You Rang
Lucas, Findley and Bodhi become obsessed with a new toy called Boingo. Then, Findley believes the house is a dangerous place for him after a series of events. Finally, Arlo is missing his mother, so Lucas gives him a bell to ring if he needs Lucas' help.