Threat of Winter
The cold intensifies as Danny's starving crew must mill 25 logs before nightfall. Greg's crew is stranded on the beach with hungry Kodiak bears, and small mistakes add up to big delays for Tiffany. Rising tensions threaten to halt Jim's build.