Smoky Mountain Murder
It's love at first sight when Shayne Mills first meets and then marries Kelly Lovera. As the years pass, Shayne yearns for something more and finds it in beginning an affair with her new neighbor, 24-year-old Brett Rae, until the affair turns deadly.