GOT to Hit Homes on Halloween
Desperate for their next high, Michael Kidd, Kevin Crandall, and Marcus Thompson join forces on Halloween night to break into upscale homes in search of cash. But the crime spree becomes a terrifying hostage situation when they commit a home invasion.