Raney Returns: Paradise Lost Again
Marty Raney returns to the island of Kauai to find the Nashes five-acre homestead again in peril. While Marty creates a barn for the family's sheep and upgrades their bee-keeping operation, a surprise guest helps them revive their overgrown garden.