The Frozen North
Eighteen-year-old Parker Schnabel leaves home and the Big Nugget mine to set up his own operation in the Klondike on Tony Beet's land. In Alaska, the Dakota boys take to the skies trying to find a way to the source of all the gold in Porcupine Creek.