St. James Hotel
Zak, Nick and Aaron travel to the St. James Hotel in New Mexico which once hosted Wild West legends like Jesse James and Buffalo Bill Cody. Aaron locks himself inside a room so haunted, the hotel padlocks it shut from the public.