Squatters for Sasquatch
The team travels to Virginia to investigate a trail camera photo of a possible juvenile Sasquatch. Arriving on the dawn of hunting season, the team hunkers down, hoping Stumpy, their Bigfoot decoy, will lure in a lonely squatch.