Big Sky Bigfoot
The team heads to Big Sky Country to investigate Sasquatch activity near Bozeman, Montana. After meeting witnesses, they enlist a dogsled team to take them into a nearby valley, where they set up a fake deer trap to lure a Bigfoot.