Monster Riviera
Tommy transforms a ‘65 Buick Riviera into a gasser! Meanwhile, Chuck and Andy bring back a rusted-out '85 Chevy El Camino. It's a sentimental build for the client who wants it redone as a memorial for her father and brother.