The Bass Is Back (Part 1 of 512)
Brian Bass rejoins the Gas Monkey crew as Richard plans to resurrect the iconic '92 Chevy 3500 Dually known as the "Krew Kut" in time to reveal it at the Lone Star Throwdown.