Christmas Special
Ricky Gervais and Steven Merchant sign off in style, bringing the multi-award-winning, critically acclaimed Extras to an emotional and emphatic end. The final part of Extras features cameos from George Michael, Clive Owen and Gordon Ramsay amongst others.