Orlando Bloom
Andy and the BBC are in conflict over Andy's sitcom, When the Whistle Blows. Meanwhile, on Maggie's film set, Orlando Bloom is trying to convince everyone he is sexier than Johnny Depp and can't believe she doesn't find him attractive.