Thirty Years of Hell
At 16, Roxie is charmed when she meets Gigada Pearson Sr. and rushes into a marriage that would drag her into hell. He manipulates, abuses and threatens her nearly every day. After 30 years, Roxie finally leaves, but not before she pays a terrible price.