Gallows of Doom
Zak Bagans' team documents paranormal threats across the globe. In Wales, past injustices haunt an ancient inn. While in Costa Rica, a mysterious cult may have conjured up the deadly La Llorona at a hotel. Are the living safe from these dark forces?