Stuck in a Time Warp
Fernando bets his life's savings on restoring a '58 Chevy Bel-Air but his assistant, Roberto, thinks he's crazy. Meanwhile, cabbie Demetrio's '53 Oldsmobile breaks down and his family must scour Havana to find a rare part.