Crikey! It's the Irwins: Bindi's Wedding
Bindi and Chandler prepare for the happiest day of their lives. Weeks before their wedding day, the coronavirus pandemic causes them to make difficult and drastic changes to the wedding of their dreams, but in the end love prevails.