Cool Pools in Arizona, Texas and New Jersey
Tour some of the most breathtaking swimming pools, like the Arizona pool with a 360-degree infinity edge and hidden spa, or the 90,000-gallon pool with a 35-foot waterslide that's fun for all ages in New Jersey.