Lights Out/Swimming Buddy
Scoutmaster Lumpus is in the dark on how to get the Jelly Cabin scouts to turn their darn lights out. Then, Lazlo dives in to help Raj prepare for the camp swimming test but Raj is terrified of getting wet.