Secrets Are Never Innocent
Sixteen-year-old Mujey Dumbuya turns up dead four days after leaving her home to go to school. Police across multiple jurisdictions unite to uncover the tragic truth behind her murder, and jailhouse calls provide the clues to catch the killer.