Friendly Bake Shop
Owned for the last 52 years by the Viti family, the Friendly Bake Shop in Frankfort, NY, is a family legacy at risk of closing its doors. It's up to Cake Boss, Buddy Valastro to introduce an entirely new menu and give the bakery a much needed makeover.