Punt Gun/Black Hawk Down 1911
The Gunsmoke crew is back, building a huge historical punt gun. Rich trades pistols for some personal Elvis memorabilia, and calls in some special help to deliver and test a 1911 for an Army 10th Mountain Division veteran.