Nantinaq's Exorcism
Paranormal investigators arrive in Portlock to perform a powerful cleansing ceremony to rid the village of its dark, demonic energy. Calm seems to prevail as the team's 40-day mission draws to a close, but has Nantinaq truly been banished from Portlock?