Field of Dreams
Riley attempts to reconcile with Violet. Gino is ready for a baby. Cleo seeks guidance from the stars. Nicola struggles to come clean to his family. Statler tries to repair her fragile relationship with Dempsey. Sheila's son is wary of David.