Yves Saint Laurent
Pierre Niney stars as Yves Saint Laurent in this biopic tracing the career of the legendary French fashion designer.
Pierre Niney stars as Yves Saint Laurent in this biopic tracing the career of the legendary French fashion designer from his first meeting with future lover and partner Pierre Bergé in 1958 to the height of fame.