Ali
The biography of legendary boxer, Muhammad Ali, that focuses on his earlier years as Cassius Clay and his rise in sports and politics.
This biography of boxing great Muhammad Ali focuses on the period of 1964-1974. In that time, he quickly dominates his sport, meets and marries his first wife, converts to Islam, and defies the US government by refusing the Vietnam draft.