Sex and the City
Carrie, Samantha, Charlotte, and Miranda are back in this film continuation of the series, set four years after the finale.
Based on the HBO series, the film picks up the story of Carrie, Charlotte, Miranda, and Samantha four years later, as they face marriages, personal crises, and new beginnings that will test both their bonds and decisions.