The Mask
Jim Carrey stars in this wacky comedy as a shy bank teller who unleashes his wildest side when he wears a magical mask.
Jim Carrey and Cameron Diaz star in this wacky comedy about Stanley (Carrey), a shy bank teller who, upon wearing a curious magical mask, unleashes his wildest, most cartoonish side and sets out on a quest for justice, love, and fun.