Lively vs Baldoni: The Hollywood Feud
Inside Blake Lively and Justin Baldoni's explosive legal showdown—told from both sides. Friends and legal experts examine the evidence. Who's right?
A Hollywood partnership between co-stars Blake Lively and Justin Baldoni collapses and unravels into lawsuits, leaks and sexual harassment allegations. Is Lively a victim fighting back or is Baldoni the target of a weaponized narrative?