Killer Elite
When his mentor is kidnapped by a disgraced Arab sheik, a retired mercenary is forced back into action to launch a rescue mission.
When his mentor is kidnapped by disgraced Arab sheik, retired mercenary Danny Bryce (Jason Statham) is forced back into action to infiltrate the British Special Air Service and kill the officers responsible for the Sheikh's sons' deaths.